Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)

Για Περισότερα μπορείτε

 να επικοινωνήσετε στο 

Ferkonal@outlook.com

FAQ

1.Είναι τα προϊόντα διαθέσιμα και σε Στοκ?

Τα προϊόντα μας τα κατασκευάζουμε με τα επιθυμητά χαρακτηριστικά που επιλέγει ο Πελάτης, όπως την απόχρωση βαφής ή τις συνολικές διαστάσεις κ.τ.λ. Για αυτό τον λόγο δεν διακρατούμε στοκ έτοιμών προϊόντων.

Παρόλα αυτά κρατούμε στόκ πρώτων υλών για την καλύτερη και αμεσότερη εκτέλεση των παραγγελιών που λαμβάνουμε.

2. Πόσος χρόνος χρειαζετε για να ολοκληρωθεί η κατασκευή της παραγγελίας μου?

Ο συνήθεις χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση των εργασιών είναι 4-5 εβδομάδες και μετά από αυτό το χρονικό διάστημα μπορούμε να αποστείλουμε την παραγγελία σας ή να την παραλάβετε από τον χώρο μας.

3. Τι γίνετε με την μεταφορά των προϊόντων μου?

Η μεταφορά των προϊόντων σε κάθε περίπτωση βαρύνει τον πελάτη. 

Προς το τέλος των εργασιών θα ενημερωθείτε για τον τελικό όγκο της παραγγελίας σας για να μπορέσετε να επιλέξετε την μεταφορική που θα σας εξυπηρετήσει. 

Ογκώδεις παραγγελίες π.χ. που δεν μπορουν να φορτωθούν σε συμβατικές καρότσες μικρών φορτηγών πρεπει να φορτώνονται από τον χώρο μας.

Για παραγγελίες μικρού όγκου μπορούμε να μεταφέρουμε τα αγαθά σας ως την έδρας της μεταφορικής που θα επιλέξετε (Θεσσαλονίκη)

Παρακαλώ μεριμνήστε για την μεταφορά των αγαθών σας και ενημερώστε μας

4. Μπορείτε να μεταφέρετε τα αγαθά μου στην μεταφορική που θα σας πώ? 

 

Για μικρές παραγγελίες 1-4 παλέτες  μπορούμε να μεταφέρουμε Δωρεάν τα αγαθά σας στην έδρα της μεταφορικής που θα επιλέξετε σε ημέρες και ώρες που εξυπηρετούν την επιχείρηση Χρηστάκης Κωνσταντίνος. Σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχει περίπτωση χρέωσης της μεταφοράς από την έδρα μας μέχρι την μεταφορική της επιλογής του πελάτη

5. Αν έρθω εγώ ή στείλω φορτηγό να φορτώσει την παραγγελία μου απο τον χώρο σας θα μπορέσετε να με φορτώσετε?

Παραλαβή από τον χώρο μας είναι εφικτή και προτεινόμενη. Διαθέτουμε περανοφόρο ικανό να φορτώσει οποιουδήποτε βάρους και όγκου αντικείμενα σε οποιοδήποτε όχημα.

6. Πως μπορώ να κάνω παραγγελία?

Αφού έχετε συμφωνήσει με την προσφορά μας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θέλετε τα προϊόντα σας να έχουν, θα σας στείλουμε ένα προτιμολόγιο στο οποίο θα αναγράφετε ο κωδικός και η ποσότητα ανά κωδικό. 

Στο τέλος του προτιμολογίου θα υπάρχει το τελικό ποσό της παραγγελίας για το οποίο θα χρειαστεί να καταθέσετε προκαταβολή.

7. Πότε ξεκινάει η παραγγελία μου?

Η παραγγελία σας ξεκινάει με την κατάθεση της προκαταβολής σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.

8. Τι ποσοστό θα χρειαστεί να καταθέσω και πότε μπορώ να κάνω εξόφληση της παραγγελίας μου?

Συνήθως ζητάμε το 50% του συνολικού ποσού για την έναρξη της παραγγελίας ενώ το υπόλοιπο του ποσού εξοφλείται κατά την ολοκλήρωση και πριν την αποστολή ή παραλαβή των προϊόντων από τον χώρο μας 

9 Το έργο που έχω αναλάβει έχει προιοντα τα οποία ή δεν τα βρίσκω στο site σας ή έχουν τεχνικά χαρακτηριστικά διαφορετικά διαφορετικά από αυτά που κοιτάω. Μπορώ να εξυπηρετηθώ από εσάς ?

Είμαστε κατασκευαστές, το σύνηθες είναι να μας ζητάνε κάτι που τους ζητάνε.. Στείλτε μας τα σχέδια, φωτογραφίες ή την τεχνική περιγραφή που σας έχουν δώσει και θα το κατασκευάσουμε

10 Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν?

Προπληρωμή

Προκαταβολή-εξόφληση με τους προαναφερόμενους όρους.

Δεχόμαστε τραπεζικά εμβάσματα και εξόφληση με κάρτα με την φυσική σας παρουσία για την χρέωση της κάρτας. 

Επίσης μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά παραστατικά των οποίων η αξία δεν ξεπερνάει τα 500€.

Επιταγές και λοιπές μέθοδοι πληρωμής δεν είναι δεκτοί.

X